Thursday, May 21, 2015

Diari Buat Seri#7

6/5/2015-ICU
Day *6

Dear Seri,

It's really hard handling all this without you. Keadaan kesihatan Seri masih tak begitu stabil. BP Seri masih naik mencanak-canak. Saya masih lagi belum punya masa untuk melawat Seri. Anak-anak saya sekarang semakin aktif di sekolah. Husna dipilih utk ke Public Speaking, QIT level. Adib pula bakal wakil sekolah utk poem competition and Atif untuk storytelling, Aqil pula sibuk dengan persiapan something yang macam choral speaking.

Rutin pagi selepas hantar anak, saya ke office, kemas apa yang patut. Kemas buku-buku Seri. Hari ni juga Ilman kata "it's been long time  i'm not seeing Kakak Idanie. How is she Ummi?" jawab saya " to be honest Iman, she is not in good condition. She's really sick Man. balas Ilman " Yeah, I know Ummi, but it's good rite she in the hospital? No one can hurt her feeling anymore. Now she can rest properly". Ujar saya " Yes Iman, it's true  and I really miss her". Don't worry Ummi, she will be good again. Iya la Iman..

that's Ilman..teman bicara BI dengan awak Seri. Maaf Seri, hari ni hingga esk saya tak dapat nak jenguk Seri di hospital.. saya agak sibuk dengan urusan keluarga. Jumpa Jumaat nanti ya..

No comments: