Saturday, May 14, 2011

Luahan rasa..

Heeya,

Lama tak bebel kat sini. Tengah seronok enjoy chatting dgn suami,hihih..lupa pasal blog. Banyak benda yang aku nak share..kali ni hanya luahan perasaan semata-mata,coretan membebel di subuh-subuh hari gini..lama tak bebel.ngeeee

Lately aku banyak dengar cerita yang dulunya jarang sgt2 aku dengar. Banyak yg menyakit hati..kata suami, apa susah pakai je head phone, hilangla bunyi bingit tu.Hahah..betul jugak dok..deng!

Ada sorang hamba Allah meluah perasaan, hidup dia hanya dikelilingi oleh org2 hipokrit saja,hidup dia kira senang , rezeki murah tapi ada saja yang ambik kesempatan. Dah memang lumrah kan? manusia suka ambil kesempatan, mana yang bijak rebut peluang..hidup senang.Tapi hati susah..sapa nak? aku?? takmo ehhh..biar begini..aku selesa.Malah bangga, punya suami yang sama2 gila dgn aku..opss ayat sopan, dia seiring dgn aku(adalah sikit2 yg tak sama, takkan sama semuakan.kan?), punya anak2 yg cumil..hihiih

Kesian aku dengan dia, macam hilang arah, mana nak tuju, punya kerjaya yang amat bagus tapi personal lifesangatlah sedih..simpati aku pergi pada dia..tapi itulah..takat ni je yg dapat tolong..tapi sememangnya hidup dia dikelilingi dgn parasit2 yg suka ambil kesempatan atas kelemahan dia..Aku doakan hamba Allah ini bahagia satu hari nanti, moga di adapat Mirhab cinta yang bagus....Doaku pergi kepada beliau...

No comments: