Saturday, May 7, 2011

Saya Bangga!!!

Heeya...

Dah hampir sebulan my suami berada di Christchurch, selama nilah skpye dan segala benda yang mampu menghubung kami jadik sahabat baik. Disebabkan perbezaan masa yang agak menyukarkan kami berhubung selalu, jadik bila dapat berbual tu ada saja topik yang kami bualkan.

Macam orang baru bercinta lagaknya..hihihihihi..dalam pada tu kami duk bertukar2 cerita apa menu best yang patut dimasak..Dan di sini mau saya maklumkan bahawa saya sangat bANGGA bila suami saya masak..jeng..jeng..jeng..miracle sehh..

Selama ni katanya saja je takmo tunjuk bakat, kasik can pada saya..huish..so sempatlah kami bertukar gambar masakan beliau..hihi..Bangga ai!!..tak sangka my suami ni terror masak...(dalammm maknnya tu)..




Not bad kan for the bujang's?..hihihi...hopefully bila dia balik nanti, ai bolehla gantung periuk untuk sementara..hihhi

No comments: