Sunday, January 23, 2011

Clear..clear..

Sebenarnya aku ni baru balik dari facebook,terasa nak semak pulak semua list kawan yang ada. Rasa macam menyusut pulak, kena deletekah? Semak punya semak rupanya ramai jugak yang mendeletekan diri.

Yang mana mengdeletekan diri tu tak ada kepentingan pun..ahaks..bukan kawan rapat sangat pun. Mesra gitu-gitu saja. Lepas duk bersembang dgn kawan lamaaa tak jumpa, aku pun terdetik jugak, ada baiknya aku deletekan jugak mana kawan2 yang tak mesra sgt, bukan apa cumanya mau kasik ruang pada fb tu, tiba masa utk aku finalize mana yg penting dan mana yg tidak.

Jadik pada kawan2 yg namanya telah diclearkan dari list fb aku tu, jangan ambik hati ya. Sudah tersurat jodoh kita takat ni saja. Bukan ada masalah besar pun cumanya rasanya kita dah kurang chemistry pun jumpa pun ada yg tak penah jumpa langsung dan ada yang suam2 kuku saja. Ada baiknya aku clearkan mana yang patut, tambahkan mana yg baru..ahaks..I'm joking..sebenarnya aku dh nak start mengundur secara berhemah dr fb tu, rasa macam dh malas nk berfacebooking..I've found new hobby.nanti reveal kendian. Rasanya berblog ni lagi aman dan tenteram..I like it here better than FB. Orait, salam kemaafan dan jumpa lagi!

No comments: