Saturday, November 20, 2010

Selamat Hari Raya Aidiladha

Walaupun sikit terlambat aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidil Adha buat keluarga kami di Malaysia,Kak La dan Abang Aziz,Kak Nah satu family, mak ayah dan adik beradik semua. Tak lupa jugak pada kawan2 di alam blog( w/pun ada di antaranya hanya kenal nama saja)...salam kemaffan dr kami satu keluarga.

Raya tahun ni aku buat nasi dagang, tapi sikit keras..nasib baik aku buat lontong jugak, jadiknya sementara aku repair nasi dagang tu, bolehlah yang lain makan lontong tu dulu. Raya ni kami tak kemana.iyalah jatuhnya pada hari bekerja, jadik sambutan pun biasa2 saja.

Petang sikit baru kami keluar pergi jalan2 jap. Kat sini jugak aku nak sampaikan salam takziah pada abang ipar aku yang baru kematian adik perempuannya..Moga rohnya ditempatkan di golongan org2 yang beriman.. Al- Fatihah..

Juga buat kakak di kampung yang baru saja selesai buat operation tyroid. Rehat banyak2 ya..kami ni tak sabar dah nak balik beraya kat Malaysia..macam2 dah aku plan ni..tak ada canlah berat aku menyusut..ni pun tak susut2..aihhhh..parah2

No comments: