Wednesday, May 5, 2010

Dua bulan berlalu...

Nampak gayanya dah makin kurang n3 psl makanan. Tak sempat nak menguli, rutin harian makin padat. Dah dua bulan berlalu rupanya, si bambam ni makin montel.
Ini gambar yg diambil sebulan lepas, kepala masih botak..kini dah tumbuh rambut sikit2..dah tak rupa Pikelo! ( character dlm Dragon Ball). Montel ni pantang orang agah, dia dah pandai senyum. Di musim luruh kali, belum pernah sekali pun aku sempat bawak bambam ni jalan2 ..strollernya pancit..hahhaha..punyalah aku nak pegi pump station tu utk repair tayar stroller dia..

Ayat senang yg slalu aku utarakan" beli stroller baru boleh?"..dah banyak jenis stroller dh aku usha, belum ada yg berkenan..kalo boleh beli nanti nak angkut balik ke Malaysia..ahaks..tapi kenangkan masa tu bambam ni dah besar pun, mungkinlah tak perlu stroller kot?????maaf lah ya semua sekarang ni misi utama adalah utk beli barang baby..hahha..focus masak lenkali..sebenarnya banyak xtvt poyo yg aku plan nak buat sblm kami back home for good..harapnya tercapailah..insya'llah..amin..

No comments: