Friday, May 22, 2009

Dinginnya..

Minggu ni cuaca memang tak begitu memberangsangkan..kalo di M'sia , cuacanya panas terik, kat Christchurch ni cuaca begitu sejuk dan dingin sekali. Aduhai..sejuk bangat..dah dua hari hail dan hujan..rasa macam tak mau bangun dari katil..duduk berselimut dalam duvet lagi best..

Disebabkan cuaca dingin ni, aku dilanda mood yang suram..bukan apa..sejuk wey nak pegi dapur...pijak vinyl tu macam pijak ais..itupun aku berstoking bagai..cuaca2 begini stoking tak dapat dipisahkan..bagai lagu dan irama..ecehehehehe...tapi serius sejuk..takat ni suhu paling rendah is -2..paling tinggi 8..bukit belakang rumah dah putih dah..urmm..setengah tempat dah start snowing..tekak pun asyik nak makan aje..nasib baikla aku stock upkan yogurt banyak2..bolehla buat kudap-kudapan sambil2 tengok CSI..budak-budak leka main PS2..my other half pulak leka di lappy dia..my doter leka baca buku..aku???? melilau-lilau ke dapur, ke hall, sekali sekala duk melangut dpn pc...uh..bosannya..sebab semua jadik DINGIN...dari persekitaran sampaila masyarakat sekeliling..

Aqil..mana Aqil? nak p gomol diala..

1 comment:

CATZ said...

rose..
bestnyaaaa..aku nak le dingin2 nih..
sini panasss woooo...