Saturday, January 29, 2011

Dairi bersama tembam

Hari ni tak ada apa nak buat..Cuaca pagi tadi , hujan kejap..dah masuk tengahari panas sikit dan windy. Malasnya nak kuar sbb angin kuat sangat..Rasa nak terbang sekali dibuatnya. Apa buat hari ni? Masak dah, mkn lunch hari ni awal sikit sbb my suami ada urusan macam biasa..ahaks. Aku main golek2 dengan Aqeef. Bulat n dah makin lasak..panjat sana sini, jatuh berguling-guling, nasib baik rumah ni carpet semuanya.Kalau tak haru jugak, habis lebam nanti.

Sejak dia dh terror merangkak ni kan( which I thought he never want to crawl!! silly me) habis dia jelajah rumah ni. Mulut , kaki tangan sama naik..Air liur macam air terjun, baju sentiasa lencun, dipakaikan bibs, dia takmo , suruh bukak. Aku dah letih nak mengejar bulat ni kan, jadik aku bawak dia naik atas katil berguling, gomol2 dengan aku. Suka benar dia kena gomol.Pastu buat-buat gelak. Bestla pulak duduk golek-golek gini,lagipun takda sapa kat rumah. Yang lain semua keluar, tinggallah aku dgn bulat ni.Dalam golek2 si bulat tido...apalagi aku amik kesempatan la..turut

ZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.......

No comments: