Friday, January 21, 2011

Hampagas betul!

Sebenarnya ni percubaan yang ntah berapa aku buat untuk ubah design blog ni..semuanya gagal. Buat tergesa-gesa memanglah tak jadi. Sekarang amat payah untuk tulis kat blog, budak kecik ni melekat macam gam gajah!!

Perasaan cemburu membuak-buak bila tgk blog kawan2 semenya lawa2. bila zaman lah agaknya aku boleh mahir ni. Kebelakangan ni aku sibuk memfacebooking, sekarang mood tu dah kureng mandang network dah besarkan..malas dah nk layan. Jarang dah aku mengupdate status..adalah sekali dua, gila tu ada lagi..hihhihi

dah malam buta gini mana boleh nak memblog, mata dah kuyu,tak daya den. siang hari mmg tak sempat nk menulis,ehem.sibuk mengejar kenit ni. Dia dah mula merangkak, dah laju mengalahkan beskal BMX. Habis benda dia nk panjat, adalah beberapa kali jatuh.

Den update lain kalilah.banyak cerita nak kongsi ni, tapi mata dh makin menyempit ni.Tak daya dah..huhuhu..tido dululah..tgklah lps subuh ni berjaya @tidak aku memblogging.tengok ya..tengok..hahahah

No comments: