Monday, November 29, 2010

OMG! apa sudah jadi?????

Erkkk.owh..tidak..nak buat adegan guling2 pun dah tak sesuai..aku dh gumuks! sebenarnya dah lama persan tapi cuba untuk menidakkAN REALITI,,tadi aku kena telan jugak kenyataan yang aku dah gumuks..

Apa hal ni anak naik berat pun pun turut naik sama/ tadikan pegi mall nk cari suar since my fav jeans dh koyak..hehe..lusuh beb..bukan koyak sbb aku nain berat bdn..hihiihiipastukan jumpa yg berkenan, maka dgn kadar confident yg tinggi aku capailah saiz yg aku pk sblm ni( sblm mengndung aqeef dulu). pegi fitting..fuh..fuh..lps lg..fuh..fuh..ala..spoil.sangkut kat bontot..bontot makin lebbau..frust.. ambik saiz besar sikit, lpsla bontot tapi pinggang la pulak longgar..ala sedih..mulala nk mogok kat situ..maka mulala nk salahkan mcm2..padahal diri sendiri yg lupa daratan..hihi

dasar pemalas nk exercise..padan muka aku!tok bleh jadik ni..nk kena start exercise balik ni..maka dengan suara yg amat merdu aku bilang sama suami,..u..toksahlah makan lambat sgt( pkl 11 mlm masih duk mengunyah lagi)..kata dia balik: aishh..takpalah .yg naik berat awak ..bukan saya..next timetengok jelah sayamakan( mcm mana nk tengok saja??? tengok dia makan selera baikk je..)..so macam ni? fuh..fuh.. jom arr exercise..fuh..fuh..

No comments: