Monday, March 29, 2010

Masak-masak

Dah lama tak buat entry masak. Semalam aku sempat baking untuk tetamu yang datang tengok baby. Aikk dalam pantang masak? ha'ah..aku dah start buat routine biasa..pantang? aku tak pantang sangat, pantang makan la sikit2..Kalau duduk je rasa letih jugak, lagipun dah boring sangat dah..cukup2lah..my Jemi kata mmg tak reti duduk diam betul!

Pendek cerita semalam petang Kak Shuha dan family datang melawat kami dan baby baru. Terima kasih banyak2..banyak jugak ole2 dari beliau. Aku sempat buat pasta goreng dan cake chocolate. Cake chocolate tu kununnya nak garnishlah, tapi takdapatlah since Aqeef takmo duduk diam2 dalam cot baby. Dia dah pandai..merengek mintak dukung. Manja..sudahnya cake tu sememeh..tapi rasa sedap..bolehlah..
ni pula cupcakes yang aku buat sebelum bersalin hari tu..

No comments: