Tuesday, December 8, 2009

Update..update..

Cuti sekolah lagi seminggu..tapi minggu ni budak-budak dah tak pegi sekolah. Suami pulak terlalulah sibuk duk prepare nak attend conference.. pun member kena bentang poster( poster je)..

Maka tinggallah aku terkulat-kulat. Kulat bukan sebarang kulat..sibuk jugak..cuaca dah makin baik..terang benderang jadiknya sekarang selesai je subuh, aku terus sidai kain. Subuh skrg pkl 3.46 pg, tapi masa tak gelap sangat dah..oklah..Lepas sidai kain, kemas bagai, baru lah senang nak buat breakfast..heheheh..waktu feveret ni..sunyi sepi..budak-budak pun belum bangun..bapak budak pun bangun tido balik..

Aku sungguh gumbira sebab dah berjaya buat kuih tradisional yang tak penah jadik dibuat. Aku buat kuih serimuka dan kuih bakar..hahaha..mesti kena gelak..kuih kemain senang nak buat..bunyi macam payah..nantilah bubuh gambar..haritu kemas-kemas lupa mana letak kabel kamera..owh..mek sekrang makin pelupa..minggu ni jugak aku buat balik karipap pusing ku.lama tak buat..terpusing jugak jari jemari ni...hehhe

No comments: