Tuesday, September 29, 2009

Cerita sebelum raya

Dah seminggu aku tunggu parcel dari Malaysia. Ada kiriman baju raya untuk kami. Akhirnya dua tiga hari sebelum raya, kami dapat parcel tu..Yuhuuuu! gumbira rasa hati.. dalam parcel tu ada sampin raya budak2, baju kurung raya untuk aku,(hhehehe), kain pelikat utk Incik Jemi, baju raya kakak, makanan, buku sikit dan baju tidur budak2.

Bukan main suka derang dapat baju tidur..macam tak biasa dapat..bukan apa ..katanya sebab baju tu dari Malaysia..hahhaah..Malam tu jugak sesi testing baju dibuat. Mula-mula aku pakaikan derang baju melayu dan sampin..huh! kemain susah lagi nak suh pakai..kata atif, hahhaha..ni skirt la..mana ada orang pakai..gelak besar aku..yelah..budak tak penah pakai sampin ..ginilah jadiknya..

Riuh rendah rumah dengan suara derang..seronok tapi penat..tengoklah aksi2 budak-budak ni..

3 comments:

CATZ said...

masing2 comel dgn baju baru ye..

umihadri said...

comel n hensem2 blako!
Umi pun apa kurangnye..
buat open haus tak?

rose rahim said...

catz:bdk2 dpt benda baru..ginilah..

Kakla: Tq. tak buat pun open hse.