Sunday, May 31, 2009

Setelah sihat...

Sebahagian hail di tepi rumah..tak tahan eh duk lelama kat luar..beku tangan mek..

Ikut ramalan cuaca arini dijangka snow turun. Tapi tak turun pun, yang turun hail saja bersama hujan. Suhu memang sejuk, dah -2..Oleh kerana aku dah sihat maka aku buat satay ayam dan daging serta nasi impit untuk sarapan hari ni. Nasi impit buat sendiri, nanti nak tanya kakaku cemana nak buat nasi impit best..dia terror masak nasi impit..Puaslah kami makan anak banak..
SEbelum
Selepas

Kami pegi beli ikan kat kat Lyttletton semalam. Dapatlah skate 4 ekor, red cod sekor dan fish mangal tu bagi free kepala ikan..FREE tau..aku rembat 3 keping kepala ikan, then untuk lunch aku buat kari kepala ikan..
Ni hasil kat pinggan aku.. just celur button mushroom..dapat banyak dari neighbour dan kawan-kawan yang keje kat kilang mushroom..since aku sorang yang makan, maka aku celur sikit..tambah lak ada sambal belacan dan pari bakar..pergh..heaven beb..makan anak banak laju jek..

No comments: