Sunday, December 21, 2008

Kisah semalam

Kisahnya bermula dengan chatting-chatting ngan catz. So ayat biasa catz tanya : arini masak apa?..hehehehehe..catz memang gini sebab dia rajin masak..pun teror masak ni..kadang-kadang blog dia jadi sumber rujukan ku...huhuuu.

Nak dipendekkan cerita, aku sememangnya dah plan nak masak untuk lunch..kunun-kununnya berhajat nak buat roasted chicken, sweet sour fish, asparagus dan mushroom steam and not to forget sambal belacan(all time favourite). Catz awal-awal lagi pesan suh ambik gambar sebab katanya blogger tegar mesti bergambar..hahhaahaha..catz..catz..

Sekali tengah siap-siap nak masak, tepon bunyi..kring..kring..

kak atie : eloooo rose...
aku : hah..kak tie.
kak atie : ni hah..akak nak jemput rose dan azmi datang rumah akak..kita
makan-makan.
Aku : oo..makan-makan ye? (dalam hati tak yah masak.yuhuu..makan pot luck!..)

Sekali tak jadi daa roasted chicken aku..sorry catz..insya'allah ..lain masa saya buat eh..jangan mara arr.. kami tak masak semalam sebabnya kami p makan-makan kat umah kak atiah (pioneer kat Lincoln ni..memang rajin yang amat kalau buat makan..gambar I tak snap coz what? coz i lupa bawak kamera..kuang..kuang..kuang..

1 comment:

CATZ said...

rose,
aiii tetapp menunggu roasted chicken muu iteww