Friday, September 3, 2010

Mari buat biskut raya..

Dah mention kan sebelum ni yang aku nak buat biskut raya? Heeheeheh..akhirnya berjaya jugak aku buat. Rupa macam bunga matahari tapi rasa biskut samperit. Asalnya aku nak buat biskut dahlia @ samperit, disebabkan excited sangat maka aku mulalah menguli doh biskut tanpa memikirkan yang aku dah kehabisan stok ceri..kuang..kuang..kuang..

Dah siap piping, tiba turn nak kasik seri masa tu baru ingat ceri tadak!!!! yang ada coklat chip, nak tak nak aku bubuh jugak sebab nak suruh nampak lawa..lagi satu kalo letak ceri pun bukan budak2 makan pun!! at least letak coklat chip ni, anak makan tanpa membazir walau sedebu pun. Dah rupa biskut bunga matahari yang berjaya dibuat bersama my doter..Dapat lah tiga balang, sebagaimana yang sudah diagak biskut ni akan habis sebelum raya!! Kena buat lagi la lepas ni...
Ni satu bekas aku kasik my neighbour( kira pulang mangkuk tingkat la ni)..heheheh
Dah siap masuk balang..kini balang ni dah kosong pun sebab setiap 5 minit, Aqil akan isi dalam tupperware dia..katanya" I'm hungry"..hungry sokmo!!

No comments: