Sunday, February 8, 2009

U rock my world!

Masih terkejut dengan senario politik di Malaysia. Rasa kesal, marah dan macam-macam emosi yang tak boleh digambarkan. Begitulah betapa "adilnya" keputusan yang dibuat oleh seorang Lord President aka Sultan Perak sehingga rakyat terkesima dan bangun memberontak..bila tengok video bagaimana rakyat diperlakukan begitu sadis oleh FRU..balasanya dengan Raja Muda Perak pun turut serta terkena gas pemedih mata. Begitu jugak pak polisi yang terbatuk-batuk menelan asap..Baguslah kerana turut serta merasa bagaimana pedihnya terkena bahan tersebut..
* nasi goreng pattaya

* Puding roti Caramel


Okeh..dah sudah berita tu..dunia aku sekarang semakin berwarna-warni. Semalam semasa di pantai, seronok tengok anak-anak bermain..riang sungguh dunia kanak-kanak..I wish I could go back into that world! hehehhehe..kami pergi tanpa dirancang..sudahnya untuk bekalan kami beli fish n chips..untuk dinner lak, aku just buat nasi goreng pattaya( lagi) dan puding roti caramel. Untuk anak-anak, buatkan banana milkshake dan nasi kicap ngan telur..kesimpulannya lauk utama kami semalam adalah TELUR! bukan malas, tapi saja tukar selera..pun kami terasa nak makan makanan mcm kat gerai..FYI nasi goreng pattaya tu dah buat 3 hari berturut2, tapi mandangkan Tuan Besar order lagi dan lagi dan lagi, jadiknya Puan Besar dengan secara suka hatinya buat lagi dan lagi dan lagi..

* Comelkan? Aqil Zarith terkini..
*My beautiful angels...
* Love this pic. Father n son

3 comments:

CATZ said...

rose..
nak resepi puding roti caramel ituuu..
nampak sgt setappppp....melelh air liur aku melihatnya..

Muslimah Perth said...

wow..meleleh air liur tgk mskn u mlm2 nih. ur son aqil is super cute by the way :)

Unknown said...

catz: resepi dah buh..anyway resepi catz untuk rendang tu super duper yummy..best2

sheri : ahaks..tq..tq..amateur cooker je..and yup my aqil is cute for boy. People always mistook of him instead boy they said he is a girl..wakakakka..anyway..nice meet u