Thursday, February 19, 2009

Roti jala botol mayo..

Baru sihat dari demam..kempunan pulak nak makan roti jala..dah lama nak buat tapi nak jala ngan apa? sekali catz bagi idea amat2 bernas..pakai botol tomato!..walaaa..dalam cupboard tu ada satu botol mayo yg aku simpan.ntah kenapa ntah simpan..rupanya ada kegunaan..memandangkan baru baik demam, tekak pun tak selera nak telan nasi..jadiknya aku mula start projek menjala ngan botol mayo...memang jadikla..marvelous! thanks a lot catz coz bagi idea bernas ni..yelah kat sini mana nak cari benda alah penjala tu..kalau kat Malaysia, bolehla godek2 cari kat pasar malam..

Sini pasar malam apa ke hal nya..pasar siang pun tadak!..my kids punya suka makan..derang tak tahu apa nama kuih ni..(sound so terrible kan?)..lenguh jugak kaki berdiri sebab duk menjala tu..tapi baloila..puas hati..kesudahannya for dinner last nite , we ols makan roti jala ngan kari ayam.
Acuan roti jala...

2 comments:

rosie_cm said...

cayok, bernas idea tu boleh diguna pakai he he he.

roseazmi said...

hehehehe..try arr..jadik..conpem..lagi senang..